فروش ویژه اسکوتر - Scooter

یک شنبه 8 شهريور 1394
ن : علیرضا

فروش ویژه اسکوتر - Scooter

فروش ویژه اسکوتر - Scooter 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، فروش ویژه اسکوتر - Scooter  را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع در تابستان مارا بر این داشت تا ما این فروش ویژه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 



اسکوتر، هم تفریح و هم ورزشی هیجان انگیز. وسیله ای بسیار مهیج و دوست داشتنی برای کودکان. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم با قابلیت تا شدن و جمع شدن جهت حمل آسان.
اسکوتر وسیله‌ای می باشد که به سطح زمین نزدیک است و دارای فرمان و ترمز بوده که کارایی آن بسیار نزدیک به دوچرخه است. در کف اسکوتر یک سطح پهن و بلندی قرار دارد که کودک می‌تواند با قرار دادن پاهایش بر روی آن به حرکت ادامه دهد. وزن خود اسکوتر 2640 بوده که حمل آن برای کودکان سخت نیست. اما مسئله‌ای که وجود دارد این بوده، وزنی که اسکوتر می‌تواند برای حمل و جا به‌جایی تحمل کند تا 50 کیلوگرم است. جنس بدنه این محصول از فلز بسیار قوی ساخته شده که در اثر ضربه یا افتادن آسیب نبیند.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 64000 تومان 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فروش ویژه محصولات مختلف با تخفیف، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه اسکوتر - Scooter , فروش ویژه اسکوتر , فروش اسکوتر , فروش اسکوتر - Scooter , فروش ویژه اسکوتر - Scooter با تخفیف , تخفیف ویژه فروش اسکوتر , Scooter , فروش Scooter,